Przełomowa usługa Bilet iTaxi w najnowszej wersji aplikacji iTaxi 4.0

Nowa wersja aplikacji iTaxi 4.0., to wyjście naprzeciw potrzebom przede wszystkim klientów indywidualnych, którzy od iTaxi oczekują najwyższej jakości usług, oraz rozwiązań dopasowanych do ich stylu poruszania się po mieście. Stąd w aktualizacji, która właśnie trafiła do appmarketów,  pojawiła się zupełnie nowa usługa – Bilet iTaxi. To dzięki niej cenę za cały przejazd poznamy jeszcze przed złożeniem zamówienia i będzie taka sama przez całą podróż. Najważniejszym wyróżnikiem Biletu iTaxi  jest wyliczanie ceny bez stref.

Jak skorzystać z Biletu iTaxi:

  • jeśli jesteśmy nowymi użytkownikami, ze sklepu Google Play lub App Store, pobieramy aplikację iTaxi i przechodzimy przez prosty proces rejestracji. Stali użytkownicy aktualizują aplikację iTaxi na swoich smartfonach,
  • następnie na głównym ekranie obok aktualnej lokalizacji pasażera, którą aplikacja sama rozpozna,  wpisujemy adres docelowy i klikamy „dalej”,
  • na kolejnym ekranie pojawi się kafelek biletu wraz z ceną,
  • w ostatnim kroku klikamy przycisk „zamów”.

Usługa w chwili obecnej  dostępna jest tylko dla klientów indywidualnych w Warszawie i działa tylko przy włączonej płatności mobilnej w aplikacji. Stopniowo będzie powiększany zasięg miast, w których Bilet iTaxi będzie dostępny.

W porównaniu do oferowanej przez przewoźników tzw. „ceny gwarantowanej”, która może ulec zmianie w przypadku nieprzewidzianych sytuacji na drodze, cena Biletu iTaxi jest zawsze stała. Oznacza to, że opłata za podróż nie zmieni się nawet wtedy, kiedy na drodze pojawi się wzmożony ruch, korki czy wypadek.

– Zapewnienie bezpieczeństwa związanego z ceną przejazdu od dawna było naszym priorytetem – jesteśmy świadomi tego, że nasi klienci chcą znać koszt podróży przed zamówieniem kursu. Pracując nad usługą Bilet iTaxi chcieliśmy jednak pójść o krok dalej – zapewnić stałą cenę niezależnie od czynników, które mogłyby mieć wpływ na cenę przejazdu w trakcie podróży czy innych nieprzewidzianych na drodze okoliczności, a także cenę niezależną od godziny zamówienia przejazdu. W 100% udało nam się zrealizować wszystkie założenia. Oddajemy klientom aplikację, która jest nowoczesna i funkcjonalna – komentuje Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Bilet iTaxi to nie jedyna zmiana w iTaxi 4.0. Oprócz niej aplikacja zyskała nowy, odświeżony design.

Nowa wersja iTaxi to kolejny etap konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju firmy. W maju 2019 roku w aplikacji pojawiła się możliwość podróżowania bez konieczności posiadania konta użytkownika oraz usługa kursu na żądanie, dzięki której użytkownicy mogą skorzystać z pojazdu iTaxi, znajdującego się na postoju, bez wcześniejszego zamawiania podróży przez aplikację czy infolinię jednocześnie dając Pasażerowi możliwość dodania takiego przejazdu do swojego konta.

W lipcu iTaxi nawiązało współpracę z Blikiem, udostępniając klientom ten popularny rodzaj płatności. We wrześniu wdrożono ułatwienie dla osób z zaburzeniami wzroku, wykorzystujące technologię Voice Over. Ponadto, z początkiem października iTaxi rozpoczęło współpracę z SkyCash, dzięki której użytkownicy platformy zyskali dostęp do przejazdów taksówkarskich w jednym miejscu.

iTaxi 4.0. dostępne jest na urządzenia z systemami iOS i Android. Natomiast osoby, które aplikację mają zainstalowaną na swoim smartfonie, mogą już ją zaktualizować.

Link do Google Play: http://bit.ly/33ktMFi
Link do App Store: https://apple.co/34whTvS

Więcej o usłudze Bilet iTaxi > https://itaxi.pl/bilet/
Wideo promujące nową wersję aplikacji > https://youtu.be/qBNHrovjcEE

***

iTaxi to polska platforma technologiczna łącząca taksówkarzy i pasażerów poprzez nowoczesną aplikację mobilną, która działa na rynku od ponad 7 lat obejmując swym zasięgiem największe miasta w Polsce. Firma kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientów biznesowych zapewniając im rozbudowaną platformę do zarządzania licencjonowanymi przejazdami taxi w firmie. Na swoim koncie ma liczne nagrody, w tym m.in. Marketer Roku, Laur Konsumenta, Dobry Wzór czy certyfikat Rzetelna Firma. Została też dostrzeżona w konkursie branżowym – Mobile Trends Awards 2018.