biurko

Biurka z regulowaną wysokością – 3 powody, dla których warto w nie inwestować

Biurka z regulowaną wysokością to przyszłość pracy biurowej. Innowacja, która ma za zadanie ją usprawnić i sprawić był wzrósł jej komfort. Istnieją trzy główne powody, które na to wskazują i prorokują sukces ich producentów.

Powód pierwszy – biurko pod różnych pracowników

Pracownicy różnią się od siebie, tak jak ludzie na ulicy. A jednak przez lata wszyscy oni musieli dopasować się do jednego standardu biurek kupionych przez daną firmę. Był to w dużym stopniu absurd. Mężczyzna o wzroście 190 cm i kobieta o wzroście 160 cm, teoretycznie mieli korzystać z tych samych mebli. Biurka z regulowaną wysokością rozwiązują ten problem. Teraz nawet jeśli to było wspólne miejsce pracy obojga osób, to wraz z regulowanym fotelem, mogą oni komfortowo wykonywać pracę przy komputerze.

Powód drugi – biurko, które pozwala zmienić pozycję siedzącą

Czym dłużej siedzi się na danym miejscu, tym mniej komfortowe się ono staje. Ta sama pozycja przez wiele godzin jest problemem dla mięśni i stawów, a przez to także koncentracji. To powoduje oczywiste straty dla pracodawcy. By ten element wyeliminować, można zmieniać sposób siedzenia przy biurku, także poprzez zmianę wysokości na której znajduje się blat. Wtedy dana osoba nie będzie automatycznie zapominać, że miała siedzieć inaczej, tylko właśnie naturalnie przestawi się na inny typ siedzenia.

Powód trzeci – zmiana trybu wykonywania pracy przy komputerze

Skoro pracownik jest w stanie zmienić sposób siedzenia, to dlaczego nie pójść dalej? Biurka regulowane pozwalają nie tylko inaczej ustawić się wobec monitora w pozycji siedzącej. Dają one także możliwość całkowitej zmiany pozycji na stojącą. Ta oczywiście nie ma być domyślną, ale może być ciekawą korektą na jakiś okres pracy danego dnia.

Wszystkie te opcje mają oczywisty cel: poprawić efektywność miejsc pracy. Jak widać zawiera ono wiele ciekawych rozwiązań. Rozwiązań, które nie wymagają wielkiej rewolucji, a po prostu kupna konkretnego biurka podczas zakupu mebli do biura.